VINARIAMS
Pomorska 39
96-300 Żyrardów
Mateusz Kośmider
Biuro/Przedstawiciel Handlowy
Tel: +48 577 380 977 Tel: +48 535 412 673
info@vinariams.com
Izabela Kobus
Właściciel
Tel: +48 601 846 154
info@vinariams.com
Winnica NOVÉ VINAŘSTVÍ zajmuje powierzchnię ponad 100 hektarów w subregionie Mikulowskim, w pobliżu granicy austriackiej, ok. 70 km na północ od Wiednia. Dzięki wyjątkowemu ukształtowaniu terenu oraz nowoczesnemu podejściu do uprawy winorośli, w naszych winnicach możemy zaproponować cztery linie produktowe. Począwszy od podstawowego, łatwo dostępnego wina aż po wina najwyższej jakości, dla najbardziej wymagających klientów.
W spółce NOVÉ VINAŘSTVÍ produkowane są wyłącznie wina białe i różowe. Są one wprowadzane na rynek pod następującymi markami:
Gwarancja najwyższej jakości naszych win jest możliwa dzięki starannej pracy z winoroślami w winnicy. Przeprowadzamy dużą redukcją winogron, z jednej rośliny uzyskuje się więc jedną butelkę wina. Zbiory przeprowadzane są wyłącznie manualnie.
Ze względu na podejście do krzewu, dzielimy zbiory na trzy poziomy:
Podstawowy surowiec wykorzystywany jest do produkcji linii Village, są to wina lekkie i soczyste. Następna faza zbiorów podstawowego surowca- z wyróżnikiem- jest wykorzystywana do produkcji linii Cépagea Cuvee. Wina z tej linii są typowe dla danej odmiany a w smaku zróżnicowane. Optymalnie dojrzały surowiec jest duszą najlepszej linii zwanej Petangue. Specjalną linią oferowaną w naszej winnicy jest, Wino Drnholec, produkowane z myślą o klientach, którzy cenią wina dobrej jakości w połączeniu z przystępną cena NOVÉ VINAŘSTVÍ jako pierwsze w Republice Czeskiej użyło nowoczesnych zakrętek śrubowych, a następnie zakrętek szklanych VINO–LOK. W roku 2007 spółka zdobyła nagrodę „Menedżerskie osiągnięcie roku w dziedzinie designu“, która była wyrazem docenienia ogromnych starań spółki winiarskiej dążących do osiągnięcia wysokiej jakości obróbki opakowań.
Vinariams zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.
Treści na Vinariams mają charakter informacji o produktach dostępnych
na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).