VINARIAMS
Pomorska 39
96-300 Żyrardów
Mateusz Kośmider
Biuro/Przedstawiciel Handlowy
Tel: +48 577 380 977 Tel: +48 535 412 673
info@vinariams.com
Izabela Kobus
Właściciel
Tel: +48 601 846 154
info@vinariams.com
Rodzina Zago zawsze żyła nad rzeką Piave, oddana rolnictwu i przekazująca swoją wiedzę, tradycje i wartości gleby i świata winiarstwa z pokolenia na pokolenie. Ten silny związek z ziemią sięga połowy XIX wieku, kiedy to Francesco Zago przeniósł się do Maserada sul Piave wraz ze swoją rodziną, ale więź ta nie nabrała charakterystycznej cechy aż do 1973 roku, kiedy to Luigino zdecydował się przeznaczyć majątek rodziny wyłącznie na uprawę winorośli. Ta pasja do wina trwa w rodzinie od lat od dziś dzięki współpracy jego syna Federico, wykwalifikowango enologa, i córki Chiaya, która jest odpowiedzialna za komunikację i rozwój rynku.
Sessantacampi: nowe wyzwanie
Pojawienie się Chiary i Federico nie tylko przyniosło firmie powiew świeżości, ale również silną determinację do rozwoju i znalezienia naszego miejsca na rynku międzynarodowym. Przez lata nasza firma zdobyła zaufanie i szacunek wielu ekspertów we Włoszech i za granicą, a teraz jesteśmy gotowi podjąć nowe, ważne wyzwanie. Chcemy na nowo odkryć siebie i wybrać "Sessantacampi" jako markę zdolną do przekazania naszej miłości do naszej ziemi i jej tradycji rolniczej w sposób jasny i bezpośredni.
Nazwa, jak "mały wagonik" na logo, który jest ściśle związany z przeszłością oraz kupnem i sprzedażą win pomiędzy wsią Treviso a Najspokojniejszą Republiką Wenecji. Sessantacampi to historyczny tytuł księgi wieczystej dużego gospodarstwa rolnego, a wino wyprodukowane z jego winnic zostało wysłane do weneckich posiadłości. Wartość ta jest obecnie prowadzona przez rodzinę Zago i wino z tej ziemi jest degustowane na całym świecie, jak to było w przeszłości.
Obszar: nasz dom
Mówimy o szacunku dla natury i miłości do ziemi. To nie są puste słowa. Wyrażają one naszą filozofię życia i nasze podejście do tego, co robimy dzień po dniu. Żyjemy i pracujemy w otoczeniu naszych winnic, co nauczyło nas, jak ważne jest dbanie o naszą ziemię. Jesteśmy jej wdzięczni za cenne owoce, które nam oferuje i staramy się przyjąć metody uprawy i produkcji, które podtrzymują te wartości, wykorzystując najnowsze innowacyjne rozwiązania technologiczne dostępne obecnie na rynku.
Winnice: nasze dziedzictwo
Hodujemy różne odmiany winogron na 20 hektarach położonych wzdłuż rzeki Piave, 30 kilometrów od Wenecji. Nasze winnice pozwalają nam szanować i doskonalić tradycje naszej kultury rolnej: od Manzoni Bianco i Raboso po Pinot Grigio i Glera, szlachetne białe winogrona używane do produkcji słynnego Prosecco.
Zbiór wina
Zbieranie wina jest zarówno punktem przyjazdu, jak i punktem wyjścia. Etap ten następuje po wielu długich miesiącach pracy zimą i wiosną. Sezony te poświęcone są uprawie roślin i sprawdzaniu wydajności produkcji. Zbiory odbywają się z najwyższą starannością i w tradycyjny sposób: winnice znajdują się w pobliżu piwnicy, a bliskość ta pozwala na bardzo skrupulatny proces, który zachowuje zapach i aromat winogron.
Produkcja wina
Gdy winogrona zostały zebrane, nadszedł czas, aby skoncentrować się na tworzeniu naszych win. Proces produkcji wina skupia się na zwiększeniu świeżości produktu. Owocowe, mineralne wina, które są dumnym wyrazem gleby rzeki Piave - tak bogatej w kamienie i kamienie. W rzeczywistości, produkty te są przetwarzane głównie ze stali i w krótkim czasie: wina o dostępnej złożoności i niezwykle przyjemnym smaku. Te cechy sprawiają, że są one tak popularne wśród społeczeństwa.
Butelkowanie
Pragnienie bezpośredniego nadzoru nad każdym etapem produkcji skłoniło nas od samego początku do butelkowania tu na terenie zakładu naszego wina. Zachowanie krótkiego łańcucha produkcji jest czymś, co wszyscy tu zgadzamy się i uważamy, że utrzymanie dalekiej przyszłości jest dla nas priorytetem.
Wyświetl wina Luigino Zago Sessantacampi w ofercie Vinariams »
Vinariams zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.
Treści na Vinariams mają charakter informacji o produktach dostępnych
na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).