Kontakt:

VINARIAMS Izabela Kobus

Pomorska 39, 96-300 Žyrardów

tel: 0048/601 846 154

e-mail: info@vinariams.com  

 


Znajdziesz nas również na

NOVÉ VINAŘSTVÍ a.s.

« wróć

NOVÉ VINAŘSTVÍ a.s. weszło na rynek w 2005 roku z jasnym celem zostania najbardziej progresywnym graczem na rynku z winem. Za wzornictwo ambalażu (fr. emballage = opakowania, czyli butelki, naklejki, korki i kartony) zdobyło w 2007 roku nagrodę „Dobry design“ oraz „Nagrodę za osiągnięcie menadżerskie roku w dziedzinie wzornictwa“, przyznawane przez Centrum Designu Republiki Czeskiej oraz Ministerstwo Przemysłu i Handlu Republiki Czeskiej.

W asortymencie winiarstwa znajdują się cztery podstawowe linie:
Emballage – jakościowe wina odmianowe, zakrętka, wyższy cukier resztkowy
Cépage – wina odmianowe z oznaczeniem, szklany korek (wina różowe – zakrętka)
Cuvée – wina jakościowe cuvée, szklany korek (wina różowe – zakrętka)
Specjały – jakościowe wina lekko musujące fermentowane w butelce, odmianowe soki, wino niskoalkoholowe

W spółce Nové Vinařství wszystko robi się innowacyjnie, lepiej i inaczej. Jako pierwsi w Republice Czeskiej zastosowali w 2006 roku szklane korki VINO-LOK i do dzisiaj są jedyną firmą na terenie całej byłej Czechosłowacji, która je stosuje. Od roku 2005 są w dodatku gorliwymi pionierami zakrętek. Za wzornictwo ambalażu (fr. emballage = opakowania, czyli butelki, naklejki, korki i kartony) zdobyli w 2007 roku nagrodę „Dobry design“ oraz „Nagrodę za osiągnięcie menadżerskie roku w dziedzinie wzornictwa“, przyznawane przez Centrum Designu Republiki Czeskiej oraz Ministerstwo Przemysłu i Handlu Republiki Czeskiej.

Z biegiem lat skład (a więc też nazwy i numery) win cuvée doznał pewnych zmian. Oto ich lista: FATA MORGANA (0), SLUNEČNÝ VRCH (1), LARUS (2), CYGNUS (3), FANTÔME (4), ARDEA (5), ASPARAGUS (6), RAFAEL (57) oraz LOVE (69).

Wyświetl wina w ofercie »

 

 

 

 

 

 

 

Vinariams zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

 

Treści na Vinariams mają charakter informacji o produktach dostępnych
na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

 

Oświadczam, że mam ukończone 18 lat                         Opuść stronę